8 Kasım 2007 Perşembe

En Güzel FENERBAHÇE

Futbolun görece amatörce oynandığı zamanlarda gönül verdim bu takıma.. Öyle ki, Ankaragücü Fenerbahçe maçlarını Ankaragücü tribünlerinden izleyebildiğimiz zamanlara tekabül ediyordu tarih..Kendimi tam olarak bilemediğim o zamanlarda Fenerbahçenin gol atıyor olması sevinmek için yeterli nedendi.. Puslu hatıralarımda Selçuk' un uzun saçları savruluyordu..

Yaklaşık 30 yıl geçti o puslu hatıraların üzerinden..Şu 30 yılı şöyle bir gözümün önünden geçiriyorum da, ben FB li oldum herşey tersinde döndü dediğim çok zamanlar oldu.. Sigma Olomouc gibi bir takımdan 7 yedik... Ligde 8. liği tattık.. Pendikspora kupada elendik.. Şampiyonlar liginde 0 ektik...Bir taraftara daha çok acı çektirecek ne olabilir ki diyebileceğimiz hemen herşeyi yaşadık..Daha kötü ne olabilirdi ki..

Ben 7 Kasım 2007' yi hayal bile edemezdim..Ben bu maça 100 yılın en önemli maçı demiştim bir süre önce.. Gerçekten öyle..Bu günü ömür boyu hatırlanacak bir güzelliğe dönüştürenlere hayatımın en önemli teşekkürünü sunuyorum..

Sağda Gökhan Gönül, forvette Semih Şentürk, savunma göbeğinde Yasin..Lugano Deivid Kezman yok, Appiah yedek.. yani 4 yabancısından mahrum vaziyette sahada..Demek ki teknik direktörler bazen mucize yaratabiliyor..Bu mucizeyi Zico yarattığı için çok memnunum..

Geçtiğimiz yıl geldiğinde en çok eleştirenlerin başında bulunan biri olarak, biz taraftarların da burnunu sürttüğü ve bir kez daha sabırlı olmanın erdemini yaşatarak öğrettiği için teşekkür etmeliyiz Zicoya..

Carlosdan gerisi teferruat demiştim maçtan önce bir arkadaşıma.. Tamam diğer oyuncuların da hakkını teslim ediyorum ama bir an için Carlos' un olmadığını düşünsenize..Bu hayal kadar güzel gerçek paramparça olmuyor mu belleğinizde??

Hayatımızın en güzel FB sini bize sunan herkese çok ama çok teşekkürler..Yolunuz bundan sonrasında da açık olsun...
Serhat

Hiç yorum yok: