6 Mart 2008 Perşembe

Bir Fenerbahçe Futbol Dilencisinin İtiraf ve Sorusu ? ( Bora Başak )

Bu arada kendimizi de eleştirelim. Geçen sezon sonu , Zico ve Alex gitmezse , maçlara gitmem diyordum. Bu sene maçlara gitmiyorum ama tabi en büyük neden bu değil. Zaten gitmek pek içimden gelmediği için bu lafı rahatlıkla söylemiştim. Önemli olan benim maça falan gitmemem değil tabi. Önemli olan bu lafı söyleyebilmiş olmam. Hadi , Alex konusunda , daha önceki önemli maçlardaki performanslarına bakarak bunu söyleyebilmiştim. Peki Zico ? Ne gördüm de bunu söyledim. Peki neler değişti de bu söylediğim laflar için utanıyorum ve beni utandırdıkları için çok seviniyorum ? Ben şu sonuca varıyorum , biz futbolu her ne kadar seyretsek de , anladığımızı düşünsek de , bilmediğimiz , anlayamadığımız o kadar çok şey var ki. Belki de futbolu bu kadar güzel yapan da budur. Keşke her sezon futbolcularımız ve teknik kadromuz bizi bu kadar utandırsa , utandığımıza da bu kadar sevinsek. Keşke nedenlerini tam olarak baştan görebilsek demiyorum , öyle olsa herşey bu kadar zevkli olmazdı. ( Ya da vazgeçtim , keşke anlayabilsem diyorum , çok zengin olurdum heralde ? )
Ben hala o soruların cevabını arıyorum. Bu takımda ne değişti çözemedim. Mesela Alex de değişen sadece hırs ve kazanma azmi mi ? Bu eskiden onda yoktu , şimdi var . Sadece bu mu değiştirdi tüm takımı. Bu olmamalı . Eğer buysa , Alex e çok kızarım.

Başka birşeyler de olmalı , bu kadar basit olmamalı. Bu kadar basitse ve bunu biz gördüysek , neden çözülemedi. Çok acayip bir durum bu !

M. Bora Başak
( Bir Fenerbahçe Dilencisi )

Hiç yorum yok: