8 Nisan 2008 Salı

Bu Akşam ya da Bu Gece ! ( Chelsea - Fenerbahçe 2. Maç)

Sözün bittiği noktadayız . Zico komutasında ve Deivid-Alex vurucu gücüne sahip FB kalan bir avuç barutunun son atımlarından birini daha bu akşam Londra'da kullanmalı ( kalanını saklamalı başka bir Londra akşamı yine olabilir çünkü ya da Liverpool ) ve patronunun memleketine giden yolu rakibe kapatmalıdır . Bu nasıl mı olur ? Kağıt üzerinde çok alternatifi var , ama bunların gerçekleşme ihtimali sadece tek ve bir , oda bu akşam maçın bitiş düdüğünde gerçekleşecek . Ve ben onu bilmiyorum ! Ama o saatin çok zor geleceğini biliyorum , sonunda da bize uygun iki şarkının başlangıç nakaratlarını koyalım ve şarkılardan bir fal tutalım umarım en sonundaki şarkıyla biter gecemiz ...

"Dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç . Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç.. "

" Bu akşam , bütün meyhanelerini dolaştım İstanbul'un ..."

" Bu gece barda , gönlüm hovarda , çalsın sazlar oynasın kızlar ..."

Sonuç olarak takımımıza güveniyoruz , çok zor bir gece görünüyor kağıt üzerinde , Moskovalı milyarder Abromovich takımının bu onuru kendine yaşatması için bence ekstra motive unsuru yaratıyor olabilir . Bu anlamda hakemin etkili olacağı bir maç olmaz umarım . Ayrıca bugüne kadar çok soğukkanlı oynayan takımımızın bu duruşu doğrusu beni rahatlatıyor , Chelsea'nin baskın bir oyunla gireceğini düşünüyrum maça ama bunu bizim kırmamız ve ona karşı bir planının olduğuna inanıyorum Zico'nun . Rakibin hızlı ve tempolu oyununu sakin ve teknik oyun çok ve etkili pas trafiği ve topu rakip sahaya taşıyabildiğimiz ölçüde başarmaya yakın olabiliriz ... Birde herşeye rağmen kanaatim odur ki BİR ADET GOL ihtiyacımız olduğudur ! O golü atmamız gerekiyor . Birde lütfen bu kez kendi hatamız ile gol yemeyelim ...
Unutmayın Nazım Usta bizi Moskova'ya çağırıyor : Çocuklar inanın , inanın çocuklar ...

Haydi KANARYALAR !

Bu gece bardaaaa....

( FD)Şeref Solmazer
8/4/08 - 10:00 - iSTaNBUL

Hiç yorum yok: